1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności zawiera informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora OkiTalki w Serwisie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą.
1.2. Zakres przekazywanych informacji odpowiada wymogom RODO.
1.3. W polityce użytkownik Serwisu znajdzie także informacje dotyczące stosowania plików cookies lub podobnych technologii (w przypadku korzystania ze stron internetowych) oraz identyfikatorów urządzeń mobilnych (w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej), w tym informacji o możliwości łączenia danych, którymi dysponuje Administrator, oraz korzystania przez niego z narzędzi analitycznych. Informacje te mogą stanowić dane osobowe użytkownika.
1.4. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, w tym przed zarejestrowaniem konta, użytkownik powinien zapoznać się z treścią Polityki Prywatności.
2. DEFINICJE
Terminy pisane dużą literą mają znaczenie przypisane im poniżej, w Regulaminie.
2.1. Administrator – Termokvrc Siarhei Ramanko z siedzibą w Polska, ul. AI. 1000-lecia Panstwa Polskiego 10A-107 15-111 Bialystok, nr telefonu +48517672444, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd , [Wydział], pod nr NIP: 5423453622, REGON: 522765684
2.2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która na zasadach określonych w Regulaminie składa Zamówienie i zawiera ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży.
2.3. Regulamin – regulamin określający zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży zawartych w ramach Serwisu oraz zasady świadczenia przez Administratora usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu, dostępny pod adresem […].
2.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
2.5. Serwis – sklep internetowy, którego właścicielem oraz administratorem jest Administrator, dostępny za pomocą aplikacji mobilnej […] oraz strony internetowej www.Okitalki.com.
3. PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA SERWISU
3.1. Administrator – Termokvrc Siarhei Ramanko z siedzibą w Polska, ul. AI. 1000-lecia Panstwa Polskiego 10A-107 15-111 Bialystok, nr telefonu +48517672444, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd , [Wydział], pod nr NIP: 5423453622, REGON: 522765684– świadcząca jednocześnie usługi w ramach Serwisu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
3.2. Z Administratorem można kontaktować się:
1) korespondencyjnie na adres: Polska, ul. AI. 1000-lecia Panstwa Polskiego 10A-107 15-111 Bialystok
2) telefonicznie, pod numerem: +48517672444
3) elektronicznie, na adres e-mail: info@okitalki.com.
3.3. Korzystanie z Serwisu jest dobrowolne. Podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu jest dobrowolne, z zastrzeżeniem, że:
1) w przypadkach i w zakresie wskazanym w Regulaminie, Regulaminie dla Florysty lub Polityce prywatności w zakresie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy z Administratorem lub świadczenia usług powiązanych z kontem – niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości realizacji umowy lub usługi;
2) w przypadku konieczności wypełniania obowiązków ustawowych przez Administratora - przetwarzanie danych osobowych jest związane z wypełnianiem przez Administratora obowiązków nałożonych na niego przez powszechnie obowiązujące przepisy
prawa (np. w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych), niepodanie danych uniemożliwi wykonanie tych obowiązków, a co za tym idzie prawidłową realizację usługi.
3.4.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są zgodnie z prawem oraz wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie będą przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
3.5.
Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z RODO. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
4. W JAKIM CELU I JAK DŁUGO DANE BĘDĄ PRZETWARZANE?
Administrator może przetwarzać dane osobowe w ramach Serwisu w następujących celach, na podstawach oraz w okresach wskazanych poniżej:
I. W przypadku Klientów lub użytkowników Serwisu, w celu:
1) wykonania umowy, której osoba, której dane dotyczą jest stroną, lub podjęcia działań na jej żądanie przed zawarciem umowy, tj. w celu realizacji Zamówienia. W tym w zakresie przetwarzane mogą być m.in. informacje geolokalizacyjne.
i. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
ii. Okres przetwarzania: do czasu realizacji Zamówienia, a w przypadku założenia konta – przez czas realizacji usług konta.
2) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w związku z realizacją Zamówienia. Obowiązki takie wynikają np. z ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego.
i. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ii. Okres przetwarzania: dla celów dokumentacji księgowej - przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały/zostaną ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione. Dla celów dokumentacji podatkowej – przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
3) w celach realizowanych na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj.:
i. marketingu, realizowanego poprzez wyświetlanie lub przekazywanie informacji handlowych, w tym w przypadku uzyskania stosownej zgody, także poprzez urządzenia komunikacji elektronicznej lub telefonicznej (marketing bezpośredni). Marketing może być realizowany w oparciu o profilowanie, w tym przypadku dane przetwarzane w celach marketingowych uwzględniają informacje uwzględniające cechy, zachowania lub preferencje użytkownika. Wykorzystując profilowanie Administrator może dostosować kierowane do użytkownika, w tym Klienta, oferty handlowe dopasowane do jego zainteresowań i potrzeb.
ii. dostosowania treści Serwisu, w zależności od zachowań użytkowników.
iii. realizacji komunikacji, w tym za pośrednictwem narzędzi w ramach Serwisu, także w celu odpowiedzi na zapytania i rozpatrywania reklamacji.
iv. organizowania i przeprowadzania konkursów oraz innych akcji marketingowych.
v. zapobiegania nadużyciom.
vi. jeśli znajdzie zastosowanie – w celach dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
vii. w celach statystycznych oraz analiz jakości świadczonych usług, tj.
• prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Serwisie – celem poprawy funkcjonowania Serwisu i zwiększenia sprzedaży;
• poprawy usług – poprzez analizę opinii Klientów lub użytkowników.
viii. w wewnętrznych celach administracyjnych Administratora.
Okres przetwarzania dla celów realizowanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu: przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń; Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.
4) W celach realizowanych na podstawie udzielonych zgód, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
i. newsletter.
ii. marketing usług i produktów podmiotów współpracujących.
iii. wyrażenie przez Klienta opinii, np. o realizacji Zamówienia.
Okres przetwarzania: do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą
II. W przypadku Florystów, w celu:
1) wykonania umowy, której Florysta jest stroną, lub podjęcia działań na jego żądanie przed zawarciem umowy z Administratorem.
i. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
ii. Okres przetwarzania: przez czas trwania umowy współpracy lub przez czas realizacji usług konta.
2) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w związku z realizacją umowy współpracy z Florystą. Obowiązki takie wynikają np. z ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego.
i. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ii. Okres przetwarzania: dla celów dokumentacji księgowej - przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały/zostaną ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione. Dla celów dokumentacji podatkowej – przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
3) w celach realizowanych na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj.:
i. dostosowania treści Serwisu, w zależności od zachowań użytkowników.
ii. jeśli znajdzie zastosowanie – w celach dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
iii. zapobiegania nadużyciom.
iv. wewnętrznych celach administracyjnych, analitycznych i statystycznych Administratora.
Okres przetwarzania dla celów realizowanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu: przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń; Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.
5. SKĄD POCHODZĄ TWOJE DANE OSOBOWE?
Administrator przetwarza Twoje dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Ciebie (np. dane podane w formularzu rejestracyjnym lub przesłanej opinii), a także pozyskane z innych źródeł (np. danych podanych w formularzu przez osobę, która zamówiła dla Ciebie Bukiet). Tymi innymi źródłami mogą być też m.in. partnerzy lub źródła o ograniczonym dostępie, np. serwisy społecznościowe (tj. Facebook); Google, Apple (w przypadku rejestrowania się lub logowania się do konta w Serwisie za ich pośrednictwem tych portali). W każdym przypadku Administrator weryfikuje czy ma podstawę prawną przetwarzania danych osobowych.
Portale społecznościowe
Administrator prowadzi konta na portalach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, TikTok), których użytkownicy mają możliwość komentowania, wysyłania wiadomości oraz zamieszczania opinii na temat Administratora lub jego oferty. Administrator może przetwarzać informacje, w tym dane osobowe dotyczące użytkowników lub łączyć je z innymi posiadanymi informacjami w celach promocji własnych usług lub w celach analitycznych i statystycznych związanych z poprawą jakości usług.
Administrator nie będzie publikował opinii użytkowników, które mogą stanowić dane osobowe, bez ich zgody.
6. KOMU MOGĄ BYĆ UJAWNIONE DANE?
6.1.
Odbiorcą danych w rozumieniu RODO jest zarówno podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu Administratora, jak i podmiot, któremu dane są udostępniane dla jego własnych celów (np. organy administracji publicznej)
6.2.
Dla prawidłowego funkcjonowania Serwisu oraz wykonywania umów, Administrator może korzystać z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, kurier, podmiot obsługujący płatności).
Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające
gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
6.3.
Odbiorami Twoich danych mogą być:
1). organy publiczne, instytucje lub podmioty trzecie uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
2). podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów w związku z prowadzoną działalnością, np. dostawcy i przewoźnicy przesyłek (np. kurierzy), dostawcy IT i innych usług przetwarzający dane w imieniu Administratora; dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych: podmioty świadczące usługi doradczo–kontrolne np. firmy audytorskie, kancelarie prawne,
3). podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Serwisie na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi realizowanej płatności,
4). dostawcy systemu ankiet opiniujących - w przypadku Klienta, który zgodził się na wyrażenie opinii o Zamówieniu,
5). podmioty, wobec których użytkownik (Klient) wyraził zgodę na udostępnienie i przetwarzanie swoich danych osobowych;
6). partnerzy Administratora.
6.4. Dane osobowe mogą być przekazywane przez Administratora do państwa trzeciego, przy czym Administrator zapewnia, że w takim przypadku odbywać się to będzie w stosunku do państwa zapewniającego odpowiedni stopień ochrony – zgodny z RODO, a w przypadku innych państw, na podstawie stosownych zabezpieczeń, w tym standardowych klauzul umownych. Administrator przekazuje dane osobowe zgodnie z zasadą minimalizacji i tylko w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych, zgodnego z niniejszą Polityką Prywatności.
7. PROFILOWANIE W SERWISIE
7.1. Administrator może korzystać z profilowania do celów marketingu. Profilowanie służy Administratorowi do analiz preferencji lub zainteresowań użytkownika (w tym Klienta), analiz oglądalności lub rozwoju świadczonych usług w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie przez Administratora danych z urządzeń, którymi użytkownik posługuje się podczas korzystania ze strony internetowej (np. z komputera, urządzeń mobilnych) oraz zachowań użytkownika.
7.2. Efektem profilowania w Serwisie może być np. przyznanie danej osobie rabatu, wyświetlenie propozycji produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponować spersonalizowaną ofertę. Osoba, której dotyczy profilowanie, podejmuje decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu lub proponowanych warunków.
7.3. Profilowanie w Serwisie polega na automatycznej analizie zachowań zakupowych Klienta lub prognozie tych zachowań, np. z uwzględnieniem przeglądania określonych produktów lub analizy historii zakupów.
7.4. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
8. TWOJE PRAWA JAKO OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
8.1. Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych.
8.2. Jeśli uznasz, że Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora są niezgodne z rzeczywistością, masz prawo ich sprostowania lub uzupełnienia.
8.3. Masz prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem.
8.4. Masz prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych.
8.5. Masz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku przetwarzania ich w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
8.6. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
8.7. Masz prawo do otrzymania od Administratora Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym formacie oraz przenoszenia danych osobowych do innego administratora.
8.8. Masz prawo, aby nie podlegać decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w inny sposób istotnie na Ciebie wpływa, chyba, że decyzja ta jest niezbędna do realizacji umowy, jest dozwolona prawem lub wyraziłeś wcześniej na to wyraźną zgodę.
8.9. W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje Ci prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania, w dowolnym momencie. Zgodę cofniesz kontaktując się z Administratorem na dane wskazane w treści
Polityki Prywatności. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, realizowanego do czasu jej wycofania.
8.10. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8.11. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie Polityki Prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany we wstępie Polityki Prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
9. KORZYSTANIE Z COOKIES I PODOBNYCH TECHNOLOGII ORAZ ANALITYKA W SERWISIE
9.1. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika (np. laptop, tablet, smartfon) podczas odwiedzania strony internetowej. Pliki cookie nie powodują szkodliwych zmian w urządzeniu końcowym i nie zawierają złośliwego oprogramowania. W pliku cookie przechowywane są informacje, które powstają przy współpracy z konkretnym urządzeniem końcowym. Nie jest to równoznaczne z uzyskaniem przez Administratora informacji o tożsamości użytkownika.
9.2. W przypadku aplikacji mobilnej zamiast plików cookie używane są identyfikatory urządzeń mobilnych. Identyfikator urządzenia to seria cyfr i liter, która pozwala na identyfikację urządzenia mobilnego (tabletu, smartfonu) i jest przechowywana w takim urządzeniu. Identyfikatory urządzenia mobilnego są wykorzystywane w aplikacji mobilnej do funkcjonowania wielu procesów, np. do aktywacji aplikacji mobilnej, dodawania i wyświetlanie kart lojalnościowych w aplikacji mobilnej, czy konfiguracji i wyświetlania dodatków przed zalogowaniem.
9.3. Pliki cookie, które mogą być wysyłane przez stronę internetową Serwisu można podzielić na różne rodzaje, według następujących kryteriów.
1). Ze względu na dostawcę:
a. własne (dostarczane przez stronę internetową Serwisu Administratora)
b. należące do osób/podmiotów trzecich (innych niż Administrator),
2). Ze względu na ich okres przechowywania na urządzeniu użytkownika:
a. sesyjne (przechowywane do czasu wylogowania się z Serwisu lub wyłączenia przeglądarki internetowej)
b. stałe (przechowywane przez określony czas, zdefiniowany przez parametry każdego cookie lub do czasu ręcznego usunięcia)
3). Ze względu na cel, w którym są stosowane:
a. niezbędne (umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej Serwisu),
b. funkcjonalne/preferencyjne (umożliwiające dostosowanie strony internetowej Serwisu do preferencji osoby odwiedzającej stronę),
c. analityczne (gromadzące informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej Serwisu)
d. marketingowe lub reklamowe (zbierające informacje o osobie odwiedzającej Serwis w celu wyświetlania tej osobie reklam, ich personalizowaniu, mierzeniu skuteczności i prowadzenia kampanii marketingowych w tym także na zewnętrznych stronach internetowych niezwiązanych z Serwisem, takich jak strony należące do tych samych sieci partnerów reklamowych albo portale społecznościowe)
9.4. Lista plików cookie, z których korzysta Administrator 9.4.1. Absolutnie niezbędne (techniczne) pliki cookie: taki plik cookie jest niezbędny, aby Użytkownik Strony internetowej mógł się po niej poruszać i korzystać z jej funkcji. Bez takich plików cookie nie można korzystać z podstawowych funkcji Strony internetowej. Te pliki pomagają zapamiętać stan strony, wybrać język (przy pomocy pliku cookie i18nextLng), zapisać wybrany darkstore (przy pomocy pliku cookie darkstoreId). Zrezygnowanie z niektórych wskazanych rodzajów plików cookie może spowodować, że korzystanie z określonych podstron lub funkcji Serwisu będzie niemożliwe. 9.4.2 Analityczne pliki cookie: niezbędne do poprawnego działania i zapewnienia pełnej funkcjonalności Strony internetowej oraz wykonywania różnych funkcji serwisowych i ułatwienia interakcji ze Stroną internetową. ● rozpoznawanie użytkowników, sumowanie ich ilości i zbieranie informacji, na przykład takich jak wykonane działania, odwiedzone strony i wyświetlenia w Serwisie; ● zidentyfikowanie Twojego sprzętu lub oprogramowania, takiego jak rodzaj przeglądarki lub urządzenia; ● zbieranie informacji o sposobie interakcji z Serwisem, na przykład o tym, czy usługa lub produkt zostały zakupione. Takie pliki cookie nie zbierają informacji, na podstawie której można określić tożsamość Użytkownika Strony internetowej oraz danych zbiorczych (dane zebrane i wyrażone w formie zbiorczej do celów analizy statystycznej zgodnie z obowiązującym prawem nie są danymi osobowymi). Analityczne pliki cookie są wykorzystywane w celu poprawienia wygody korzystania ze Strony internetowej i zwiększenia poziomu zadowolenia Użytkownika z pracy
Strony internetowej.
9.5. Lista identyfikatorów urządzeń mobilnych, z których korzysta Administrator […]
9.6. Ponadto Administrator, w związku z korzystaniem przez użytkownika z Serwisu, może pozyskiwać następujące informacje:
1). W przypadku użytkowników odwiedzających stronę internetową Serwisu […]
2). W przypadku użytkowników korzystających z aplikacji mobilnej Serwisu […]
W celu realizacji Zamówienia przetwarzane mogą być informacje geolokalizacyjne użytkowników.
9.7. Istnieje ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookie za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Można częściowo (czasowo) ograniczyć lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookie – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu.
9.8. Większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookie. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z tych plików za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Zgodnie z obowiązującym prawem zgoda na korzystanie z cookies może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
9.9. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików cookie oraz ich samodzielnego usuwania dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej:
1). w przeglądarce Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
2). w przeglądarce Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/delete-cookies-remove-info-websites-stored
3). w przeglądarce Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/278835/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer
4). w przeglądarce Opera: https://www.opera.com/pl/use-cases/clean-browser-and-remove-trackers
5). w przeglądarce Safari: https://support.apple.com/guide/safari/manage-cookies-and-website-data-sfri11471/mac
6). w przeglądarce Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/delete-cookies-in-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
9.10. W przypadku gdy pliki cookie lub inne informacje zapisywane lub uzyskiwane z urządzenia użytkownika (podobne technologie) mogą stanowić dane osobowe, Administrator może przetwarzać te dane, w zależności od relacji z użytkownikiem, w celach wskazanych w punkcie 4 Polityki Prywatności.
9.11. Administrator może korzystać w Serwisie z usług Google Analytics, dostarczanych przez firmę Google Ireland Limited. Usługi te służą do prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Serwisie oraz badania skuteczności prowadzonych działań promocyjnych. Administrator korzystając z powyższych usług w Serwisie gromadzi takie dane jak: źródła ruchu, sposób zachowania użytkowników na stronie internetowej, informacje na temat urządzeń i przeglądarek, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
9.12. Możliwe jest zablokowanie udostępniania do Google Analytics informacji o w Serwisie, na przykład poprzez zainstalowanie dodatku do przeglądarki udostępniany przez Google Ireland Ltd. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl . Informacja o przetwarzaniu danych przez Google Ireland Ltd. znajduje się w polityce prywatności usług Google: https://policies.google.com/technologies/partner-sites .
9.13. Administrator może korzystać w Serwisie z piksela Facebooka – usługi dostarczanej przez Meta Platforms Ireland Limited. Usługa pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz wyświetlać użytkownikom odwiedzającym jego Serwis dopasowane reklamy. Zarządzanie działaniem piksela Facebooka jest możliwe poprzez ustawienia reklam w swoim koncie na portalu Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.
10. ODNOŚNIKI DO INNYCH STRON
Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie cookies na tych stronach ani za przestrzeganie zasad prywatności na tych stronach. Rekomendowane jest, aby po przejściu na inne strony, użytkownik zapoznał się z obowiązującą na tych stronach Polityką Prywatności oraz Polityką plików cookie.
Wersja z dnia www.okitalki.com